Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

6 maj 2011

fest i hela huset..

Laddade hem BigBrother låten "Fest i hela huset" för en stund sen och har nu lyssnat på den några gånger. Upptäckte efter en stund att den personen som sjunger den mesta delen eller hörs mest är Sara. Jag tycker det är lite hmmm eftersom hon strulade med BassHunter under tiden som han var inne i huset och gjorde låten. Kan ju fundera på ifall det är därför eller OM det är så att hon är den med bäst sångröst utav de utvalda personerna som medverkar i låten. Mycket sällan jag hörde Simon sjunga men jag kanske bara missade det?

Om min dag annars då.. I dag så åt jag lunch med min lillasyster och min mamma på Restaurang Eken. Det var mycket trevligt! Emma satt och matade Rasmus med fruktpuré och Rasmus tykändes så fort de fick ögonkontakt.. Citerar Emma "Men varför ska du titta på mig då?!". Han är för gullig. Men det gick bra efter en stund och vi blev alla mätta. Vi var alla trötta men det är väl alla ibland..

Grattis Emma till nya jobbet på StenaLine förresten!!! Hoppas du kommer att trivas :)

Solen skiner ute och det är 12 grader i skuggan. Rasmus sover och har gjort i lite mer än en timma nu. Jag sitter och letar efter en kalender i bokform där man ser hela veckan och tider.. Vill kunna antecka allt som behövs med exakta klockslag etc etc. Alltid bra och alltid uppskattat! Smart och smidigt..

Denna månaden går jag dessutom plus med ca 1000kr. Jag har hållt min budget väldigt bra och jag känner mig väldigt duktig! Bra gjort Nathalie! Än är månaden inte slut men jag har allt som jag behöver hemma och mer än det och ca 2 lakan på kontot. Så jag oroar mig inte..

Tänk att det redan är helg igen.... Usch hoppas inte sommaren går lika fort!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.