Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

18 april 2014

Diablo III : Battle.net

Äntligen så är mitt account uppdaterat med den senaste expansionen av Diablo3. Reaper of Souls. Har haft den liggandes på köksbänken enda sen jag fick hem den i brevlådan för flera veckor sen nu. Så idag tänkte jag testköra det, tillsammans med min underbara älskling. Det var evigheter sen vi lanade tillsammans senast. Så det ska bli jätte roligt! Väntar bara på att spelet ska installeras färdigt på datorn.

Om du också har battle.net och skulle vilja, så är det bara att lägga till mig där. 
Isåfall adda :: Dagalie#2599 :: Så kanske vi kan spela någon dag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.