Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

1 juni 2013

Lördagsgodis ♥


Haft en underbar dag tillsammans med min själsfrände ♥ Började dagen med att dela på en kebabpizza till brunch. Sen tog vi det lugnt framför tv och myste. Sen la vi oss en stund och somnade till ljudet från regnet. Sen när vi vaknade så tog vi en cykeltur till Maxi där vi handlade lite gott o blandat. Sen hem och klä soffan i den nytvättade klädseln. Planera kvällsmaten, som blir texmex marinerad ytterfilé med potatiskroketter och sås. Och sen kommer kvällen att avslutas i soffan framför nån film eller ett bra program, med lördagsgodis och snacks.

Dagen har varit alldeles underbar. Jag har verkligen kunnat ta det lugnt och njuta av lugnet. Rasmus är hos sin pappa denna helgen, så jag passar på att ladda upp batterierna inför de kommande veckorna, som jag vet kommer att bestå av massa bus, stoj och hålligång. Men jag saknar honom jätte mycket och längtar verkligen tills han kommer hem imorgon! Det är ibland alldeles för lugnt när han inte är hemma och jag har jätte svårt att vänja mig vid tystnaden och lugnet. Men nu under graviditeten så har det blivit lättare att slappna av och ta vara på lugnet. Att kunna lägga sig och vila mitt på dagen, det är något som jag verkligen passar på att göra när Rasmus är hos sin pappa. Men jag saknar hans bus och jag känner redan att jag har vilat tillräckligt nu. Så nu får tiden gå fort tills han kommer hem igen, så jag kan få gosa med honom och krama om honom igen!


Viktiga kommande datum:
♦ 07/6 :: Besök hos barnmorskan på MVC.
♦ 17/6 :: Ultraljud i Karlskrona, KUB/NUPP-testet.
♦ 22/7 :: Rutinmässiga ultraljudet i Karlskrona.
♦ 12/8 :: Besök hos barnmorskan på MVC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.