Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

17 juli 2009

Bäbiz

Jag älskar dej. Jag saknar dej. Jag tänker på dej.
Jag önskar att du fortfarande var här.
Jag önskar att du kom och sa att ingenting har hänt,
att du var borta bara var en mardröm.
Men vi vet båda två att jag inget kan göra,
du har det bättre där du är nu!
Men jag kan inte låta bli att gråta,
när jag tänker på att du inte är hos mej längre,
jag får en svidande klump i halsen varje gång,
jag tänker på dej och tittar på bilden på dej!

Jag vill ha dej tillbaka,
jag vill att du ska ligga brevid mej,
när jag vaknar i morgon,
jag vill att du ska komma hit,
och slicka mig på kinden,
och lova att du aldrig ska lämna mej!

Jag älskar dej av hela mitt hjärta,
och det kommer jag alltid att göra,
och det vet du om!

Men vi ses snart igen,
lova vänta på mej!

Jag älskar dej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.