Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

29 maj 2013

Från 22 maj ♦ Vecka 10 (9+3)

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men det har varit väldigt mycket på sistone, så jag har helt enkelt inte prioriterat bloggen.. Men jag tänkte att jag kunde ge er en liten uppdate om vad som har hänt och komma skall..


Den 22 maj, så var jag hos läkaren på MVC som jag nämnde i senaste inlägget. Han skickade en remiss till gyn för NUPP-test och så skrev han även ut recept på en medicin som jag ska ta mot mitt illamående. Innan han skrev remissen, så bad han om att få göra ett ultraljud, för att kunna veta en extra gång hur långt gången jag var, för att kunna skriva ner det i remissen. Och det accepterade jag. VILKEN UPPLEVELSE! Jag tjöt till så fort jag fick syn på bebisen, vilket fick läkaren att hoppa till och fråga vad som hände. Haha, det blev så känslofyll inom mig, bebisen hade växt så mycket sen sist, så man såg armarna och benen och allt så tydligt. Och bebisen såg ut att vinka, den rörde på sig och skakade på huvudet. Det var så magiskt! Och det fick mig att tjuta till. Jag blev sen helt paralyserad och bara stirrade på skärmen. Sen började han mäta. Han mätte fyra gånger, och alla gångerna fick han till samma mått. Vilket talade om att jag var i v. 9+3 istället för 9+1 som jag trodde efter sista vul:et.. Men ååååh det var så vackert! Han skrev ut tre bilder, som han sedan sa att jag fick behålla. Så jag tänkte att jag kunde visa er två utav dem.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.