Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

27 juli 2009

Måndag igen..

Då var man hemma igen. Har varit hos läkaren sen kl 1000. Men allt gick bra, så jag är nöjd med besöket! Nu sitter man och funderar på om man ska hämta kaffe nu eller lite senare.. Är jätte trött faktiskt, gick och la mig sent i natt, typ efter 0400 i morse.. Och klockan hade jag ställd på 0800. Så jag tror att jag får pimpla en hel del kaffe idag för att hålla mig pigg.. Funderar även på att gå ut och gå en sväng senare.. Nu så ska jag iallafall gå ifrån datorn, och se om det finns något annat att göra! Packa kanske? Packade bara lite igår, men kan nog ta och packa om lite hehe.. Imorgon så kommer Johan ner och hämtar mig, sen blir det att sitta i en bil i 3 timmar, men det ska bli kul att få se hur han bor, och träffa folket uppe i Östergötland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.