Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

24 juli 2009

De är så söta!! Båda djuren trängs på samma dyna.. som ligger under databordet!! Idag så skiner solen, ett jätte härligt väder! Har redan varit ute och promenerat. Såg att vi har 32 grader i solen nu. ** Igår så var man hos Rasmus och kollade på tv och på film, det var jätte trevligt! Och så pratade jag med Johan på telefon efter att han hade kommit hem efter att ha varit och sprungit O-Ringen i Eksjö.. Jätte trevlig kille, han har funnits här och stöttat mig efter att jag och Daniel separerade, jag har kunnat prata om allt med Johan, han har varit jätte förstående och en jätte bra lyssnare! Jag är glad att jag blev vän med honom!! Han är en hel goo kille, och väldigt omtänksam av sig! Tack för att du har ställt upp för mig vännen min!! Det betyder otroligt mycket, tack för att du fick mig glad igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.