Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

28 juli 2009

Drömmar bli verklighet!

Denna helgen har gjort många drömmar till verklighet! Man träffar en sagoprins, och han finns på riktigt! Och han är förälskad i mig! Och vill ha mig omkring sig hela tiden, varje sekund och varje minut! Som älskar att få hålla om mig, och ge mig kärlek! Som behandlar mig som en prinsessa! Mamma sa till honom att han inte fick skämma bort mig hela tiden, men svaret hon fick va: Jodå för det förtjänar Nathalie! Och hans muskler, de får en att smälta! Jag känner på hans muskler så fort jag får chansen! De påminner mig om Vin Diesel, stora arm muskler och bröstmuskler och magmuskler och åååå att det kan vara så fantastiskt med muskler!! Jag känner mig så trygg när han håller om mig, och jag känner mig så lyckligt lottad när jag tänker på att jag är flickvän till Mr Ice! Kan det vara bättre? Det är en stor skillnad, jag var lycklig och glad i ett underbart förhållande med Danne, men så helt plötsligt så sa han att det inte funkade längre! Det kom verkligen som en överraskning för mig! Och efter det så var jag helt förkrossad, och ville bara bort från allt! Jag fann ingen mening med livet! Men så en dag så dök han upp, och jag kände mig plötsligt alldeles varm inom mig! Och jag tänkte på hur kan det skilja så mycket från kille till kille, när alla killar är lika sviniga?? Men han är som en prins, en gentleman! Han öppnar dörrar för mig, han masserar min nacke, han ger mig värme och kärlek, han ger mig kramar och närhet, han bryr sig om mig och vill hela tiden att jag ska må bra och vara glad. Vi kan prata om allting med varandra! Jag kan prata med honom om hur jag känner mig, om hur förkrossad jag blev när Daniel plötsligt gjorde slut, och han lyssnar och förstår hur jag känner mig, när jag tänker på Daniel och faller i gråt så håller han om mig och viskar i mitt öra att han finns här för mig! Det är så otroligt! Han åkte hem idag.. Men han sms mig och sa att han började gråta när han var på väg hem ifrån mig, för han tänkte på hur illa behandlad jag har blivit i mitt liv, och han sa att han tyckte synd om mig! Men jag har inte begärt att någon ska tycka synd om mig, jag är van vid att bli behandlad som skit och jag accepterar att folk är taskiga emot mig, jag har lärt mig det nu! Men han sa att jag inte ska behöva bli behandlad så, jag förtjänar så mycket mer! Jag trodde inte att killar hade känslor, inte så starka så att de brydde sig så starkt för en annan människa, så jag blev tårögd av att höra det! Så nu längtar jag tills jag får träffa honom igen! Och på tisdag så kommer han ner och hämtar mig, och då skulle jag få en kram, och jag skulle aldrig mer behöva känna mig ensam!! Kan det bli mer underbart?? Jag känner mig förtrollad och förälskad i en sagoprins!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.