Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

26 juli 2009

viktnedgång och mindre storlekar

Jag är så himla glad att jag har blivit smal igen, nu vet jag att jag har gått ner i vikt och sist jag vägde mig så vägde jag 58kg och känner jag mig själv så har jag gått ner i vikt sen dess... Men det syns verkligen på mig att jag har blivit smal, för min mage är borta, i stort sätt helt borta!! Och jag blir så glad när jag ser att jag är så smal så att mina höftben syns, det gör mig stolt!! Jag har kommit ner i storlekarna 32 och 34, och XS och i jeans till W27/L32.. Mitt dröm mål är att komma i jeans storleken W25/L30... Men det lär nog ta några månader innan jag är där tror jag! Men just nu så är jag 20% nöjd med mig själv och min kropp, den är ju fortfarande för stor, men jag får väl vänja mig! Inget mer att göra åt saken, bara tacka Daniel för att han fick mig att sluta äta mat!! Och tacka Johan för att han gav mig livslusten tillbaka!!

1 kommentar:

  1. Hej snygga bilder!! Tycker jag känner igen dig från bilddagboken, vad heter du där?
    Stå på dig! Mange.

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.