Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 augusti 2009

Hemma igen!

Tack för en fantastisk kväll & natt killar!! Igår så var vi och grillade hos Emil, och sov även över där i natt. Det blev en oförglömlig kväll! Vi drack och hade jätte roligt, både dansade och sjöng karaoke.. Det var bara vi tre, så hela kvällen blev lyckad. Jag och Emil sjöng duetter och skrattade och hade jätte roligt, sen så sjöng Johan och Emil duett och gjorde egna sångtexter haha, asså det kunde nog inte bli roligare! Sen dansade jag med Emil, och de var så roligt, för när vi hade få i oss en del så blev det lite vågade danser, och lite annat.. Men vi skrattade och hade trevligt hela kvällen!! Det känns jätte bra allting nu, att flytta till en ny ort och skaffa nya vänner.. Men det är ju bara killkompisar, men vad gör det? Jag kommer bättre överrens med killar än med tjejer, så det blir alltid roligt! Och så känns det så otroligt skönt att inte ha någon som blir svartsjuk!! Jag kan vara mig själv i deras sällskap, som i torsdags när Henke, Molle och Hampe var här och vi drack och hade trevligt.. Jag tror faktiskt.. Att jag valde att flytta hit, är nog det bästa som har kunnat hända mig! För det har verkligen förändrat mitt liv, och det uppskattar jag verkligen!! Här finns inga idioter eller svin, här får alla vara som man är och alla umgås med alla! Bättre kan det bara inte bli! Och nu bor man i hus också, så man kan greja i trädgården och sånt när man vill, och göra allting som man inte kan göra när man bor i lägenhet. Det är verkligen en annan frihet på något sätt.. Och jag älskar det!!! Det är som Johan säger.. Jag har fått allt jag någonsin har önskat mig, och jag har fått det som jag förtjänar!! En livskamrat som älskar mig och som respekterar mig för den jag är och mina beslut i livet.. Ett hus med en stor trädgård.. Två bilar.. Vänner som älskar mig.. Och underbara svärföräldrar och svärmorföräldrar som verkligen älskar mig, och som vill ha mig omkring sig!! Jag har fått mer än vad jag någonsin har önskat mig!! Jag begär inte mycket, men jag har verkligen fått mer än vad jag någonsin kunnat föreställa mig!! Det är som en dröm, och jag tror att jag verkligen är lycklig här! Alla i våra familjer och vänner, håller verkligen tummarna, och hoppas till 110% att detta alltid kommer att hålla, för vi är verkligen bra för varandra!! Så vad utomstående tycker och tänker, spelar ingen roll, för det är våra liv, och de som står oss närmast förstår faktiskt hur bra vi har det!! Så ingen kan komma och sä något, eller kommentera något patetiskt.. För det spelar ingen roll.. Och jag kan säga så här: Jag har mååånga fler vänner än bara Johan!! Men det kan jag tacka Johan för!! Han har verkligen presenterat mig för alla han känner, och skryter om mig, och vill att alla ska lära känna mig!! Och på så sätt så har jag lärt känna alla, och alla trivs i mitt sällskap, och alla vill umgås med mig! Så ja.. Hade jag själv valt så hade jag blivit glad över bara 1 vän, gott och väl... Men nu liksom har jag typ 10 vänner, som respekterar mig för den jag är och som gillar att umgås med mig!! Och jag begär inte mer! Jag trivs med detta livet jag har fått nu!! Så, så ligger det till.. Hejdå alla nyfikna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.