Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

12 augusti 2009

igår så var svärföräldrarna på besök och åt middag. Det var lyckat! Vi hade jätte trevligt och de tyckte om maten väldigt mycket. Och de blev jätte förvånade över att det var städat, för tydligen så har det aldrig varit städat i detta huset innan jag kom med i bilden!! Så de var jätte glada, och tyckte att jag var jätte bra för Johan! Men jag tycker det är kul att städa och att hålla i ordning omkring mig, så jag hade inget emot att städa och möblera och plocka lite! Johan tyckte att det blev jätte fint iallafall!! Jag möblerade ju igår! Han tog massa kort på det, och så tog han många kort på min dukning jag gjorde till middagen! Så näst nästa vecka så ska vi åka till Linköping och gå på IKEA, och inhandla lite nya gardiner och mattor till huset. Och så ska vi även köpa väggfärg, för att måla om i det rum som vi funderar att ha som sovrum.. Det rummet är lite större än det vi använder nu, så det är ju klokt. Och det höll även Leo och Ingegerd med om, alltså mina svärföräldrar! Och så ska vi köpa en sänggavel och ett nytt köksbord. Lite nya sängkläder och annat trevligt! Men nu så ska jag gå till ICA och köpa cigg..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.