Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

27 augusti 2009

Ojj, det var ett tag sen som jag skrev här senast...

Nu har jag precis pratat med pappa. Ringde till honom, för att höra hur det var med honom, och även säga att han är välkommen att hälsa på om han ändå har vägarna förbi! Jag är jätte glad nu efter att ha pratat med honom, jag blir alltid glad när jag har pratat med honom!! Han var jätte glad för min skull och undrade hur jag hade det, om jag hade det bra och om hur dan Johan är, och vad han är för person, och vi var mer än välkomna om vi hade vägarna förbi Öland! Och så skulle han höra av sig när han skulle göra kroppkakor nästa gång!! Jag blev förvånad när pappa började fråga mig om hur jag hade det här uppe, för han hade hört att jag hade flyttat ihop med Johan, och var jätte glad när han hade hört hur glad jag och hur bra jag mår nu!! Jag visste inte det, för det var det som jag även tänkte berätta nu när jag ringde!! Men det är jätte skönt att veta att min familj blir glada över att jag mår bra, och accepterar att jag valde att flytta hit!! Alla i min familj är mer än mest välkomna hit och hälsa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.