Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

19 november 2009

men wow...

Igår så var man nere i Karlskrona, och imorgon så bär det av igen, och sen Kalmar på söndag.. Klev upp som vanligt idag när sambon åkte till jobbet, så ca 06:10 klev jag upp, och då blev det bara att räkna ner tiden till klockan skulle bli 06:30 då ''VAKNA! med The Voice'' börjar på kanal5. Så där har jag hållit hus hela morgonen fram till kl 09:00 då det var slut, men då sprang jag ner till datorn och satte igång deras webbradio som de sänder i till klockan 10:00, men nu lyssnar jag fortfarande för det är ju alltid trevligt med radio ibland. Igår när vi var i Karlskrona så var vi och åt på Subway, det var sambons första gång som han åt Subway, men han tyckte om det jätte mycket, han tog en Skagen, men sa att han skulle ta en Köttbulle-Sub nästa gång, och det blir ju självklart i helgen!!!

Nu så ska jag ringa till mor och se om hon har vaknat annars så väcker jag henne haha!! Vill ha lite sällskap, för de enda sällskapet jag har haft idag är ju pusslet och tv, och nu radion, men det är alltid trevligt att ha någon att prata med, så då passar mor in perfekt!! Idag så kommer sambon hem vid lunch och äter, så det blir hamburgare för hans del. Det finns det kvar sen sist han åt, och de behövs bli uppätna innan de blir gamla! Så idag så ska jag dammsuga igen och damma av allting, och sen funderar jag starkt på om jag skulle ta och skura golvet i sovrummet! Och torka av fönsterkarmarna... Men nu så ska jag lyssna på TIMBALAND - THE WAY I ARE, som jag spelar i bio systemet i biorummet, med MASSOR AV BAS som får hela huset att vibrera och taket att lyfta!! :)

Det är en fördel med att bo i hus, utan några grannar...
I'm free to play at top volume! With NO complaints..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.