Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

12 november 2009

Suck..!

Denna dagen har varit väldigt tröttsam, jag har haft frossa lite fram o tillbaka, varit jätte jobbigt! Var lite rädd för att hålla på att bli sjuk, men jag försökte att inte tänka på det och göra saker som fick mig på andra tankar, och trots att det var jobbigt och gjorde mig jätte trött och sleten så försvann frossan tillslut, som tur var! Hade varit förkrossande om jag hade blivit sjuk och fått feber, för det är det värsta jag vet.. Att vara sängliggande med kramper i alla kroppens muskler.. Huuuuuhh.... NEJ TACK!

Nästa vecka så är det kalas igen, då bär det av till Kalmar igen.. Vi var nere i Karlskrona på kalas förra helgen, men även i Kalmar och handlade på IKEA på söndagen, och det var jätte trevligt, vi köpte en sängstomme och två sängbord till det, allt ur möbelserien MALMEN. Nästa gång det bär av till IKEA så blir det för att investera ett köksbord, vilket vi har bestämt oss för att ha ett barbord till, och två barstolar.. Ska även inhandla en stor spegel till att ha i hallen, samt några mattor, som påminner lite om ryamattor... För att få det gosigt under fötterna vid sängen när man vaknar och ska kliva upp om mornarna! Hm, vad händer mer?! Jo helgen därpå, alltså den 28/11 så ska vi åka ner mot Kalmar igen, och denna gången så är det inte för ett kalas utan för att äta julbord tillsammas med min far och mina systrar m fam, just av den anledningen att min far och hans sambo åker utomlands över jul, trots att det är hans jul i år.. Men vad gör man?! Men det gör inte så mycket, det gör att mor kan vara med i år och fira med oss, så slipper hon vara ensam över julen!

Nu så ska jag gå upp och lägga mig, är helt slut i kroppen och vill typ bara gräva ner mig under täcket och soooova! Men först så ska jag gå ut och röka lite och prata lite mer med min mor som jag pratar med i telefonen just nu, och sen blir det till att lägga sig.. Men älsklingen kom precis med en förfrågan om ifall jag vart sugen på att kolla på en film innan jag ska på dejt med "John Blund.." och han tyckte vi skulle se en skräckfilm/rysare isåfall.. Men det gör väl inget, jag har ju aldrig haft problem att somna framför en film tidigare! Men det jag hoppas på är att jag kan få någon sömn i natt, vilket jag inte har fått på flera nätter nu, sen mina sömntabletter tog slut, men jag ska till läkaren den 18/11 så jag ska be om att få en förnyelse på receptet så att jag kan få sova igen, utan att behöva vakna 10 gånger per natt, ca 1 gång i timmen... USCH vad det är jobbigt, man är död när klockan ringer vid 06:08 om mornarna!! Nej tack, att vara sleten om dagarna är ingen jag tycker om, för man känner bara för att säcka ihop hela tiden, och det klarar jag mig utan faktiskt!

Men jag ska lägga upp lite bilder på hur allt ser ut nu när det blev klart, hallen och det nya sovrummet som vi målade om o fixade till...

Godnattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.