Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

18 januari 2010

Bra start på veckan

Idag så har jag varit i simhallen i Tranås med ett par vänner, N och P och N's 2-åriga dotter F. Det var jätte trevligt, jag har inte varit i en simhall på många år faktiskt, men detta var bara en helt vanlig simhall med en stor bassäng och en barnbassäng, inget extra som hopptorn och rutschkana.. Men det funkade ändå.. Det blev lite simning istället, och det är ju alltid bra för kroppen, då alla musklerna får arbeta samtidigt! Sen blev det pizza som avslutning hemma hos N. Och jag och N planerar att åka dit och simma fler gånger, eller t o m försöka att simma veckovis eller varannan vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.