Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

14 januari 2010

Mediala förmågor

Idag så ringde jag och pratade med ett medium, och det var verkligen en upplevelse. Fick veta att min mormor vakar över mig och att jag inte behövde oroa mig för framtiden, utan jag skulle få en framtid där jag mådde bra och var lycklig. Allt som hänt mig under min uppväxt, min framtid skulle bli motsatsen till det. Och mormor sa även att jag skulle få barn detta året, och minst 4 barn under min livstid (ofattbart enligt mig). Och så sa hon att jag och Johan hade varit tillsammans i ett tidigare liv, varav de starka band vi kände till varandra redan från första gången vi träffades - där fick vi svaret! Vi kände nämligen direkt hur det kändes som om vi redan kände varandra. Vilket kändes nästan obehagligt i början, men som vi vande oss vid. Och så sa mormor att jag och Johan skulle leva lyckliga ihop i resten av våra liv, om vi inte gav upp, utan kämpade och stöttade varandra, i fram- och motgångar! Och mormor sa även att jag aldrig skulle känna mig ensam, utan att min familj alltid fanns där för mig, och även de som gått bort, som hon själv. Jag är tydligen hennes prinsessa, och hon är tydligen min ledsagare och skyddar mig. Och hon är min ängel <3 Jag önskar att jag fick träffa min mormor när hon levde, men tyvärr så gick hon bort flera år innan jag föddes. Men det känns skönt att hon finns hos mig ändå! Så om jag kände mig nere eller behövde prata med någon, så kunde jag tända ett ljus och prata med mormor och förklara vad som tynger mig, så skulle hon göra det bästa hon kunde åt saken. Hon skulle även ge healing till mig och min familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.