Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

11 januari 2010

Trevlig forsättning på nya decenniet 2010

Idag så var det sambons första dag på jobbet, efter 23 dagars jul ledighet. Känns faktiskt lite tomt här hemma måste jag erkänna.. Jag längtar ju verkligen tills han kommer hem. Det är måndag, vilket betyder att han styrketränar efter jobbet! Så han är inte hemma innan 17:30 iallafall.

Idag kom katten på besök igen, det är andra gången. En orange färgad kisekatt, otroligt lurvig, vilket tyder på att h*n är en Norsk skogskatt. Jätte mysig är h*n. Men jag låter h*n inte komma in i huset, utan får stanna ute och hålla mig sällskap när jag går till brevlådan tex. Jag undrar vem som äger katten, skulle vara kul och veta vad den heter.. H*n ser ut som Katten Gustaf :) Tog bilder på h*n idag. Gav h*n även lite makrill.. Eftersom h*n jamade så mycket och var nästan överdrivet kelsjuk, så jag tänkte att h*n kanske var hungrig. Och åt gjorde h*n också.

Huuh så kallt det är... Som kallast hade vi -27,6 grader. Och det biter verkligen på huden. Så det är skönt att dricka kaffe och krypa ner i soffan och värma sig,, & mössan tar jag inte av mig i första taget, det är så varmt och gosigt med den på! Måste faktiskt erkänna att jag längtar till våren, då det är lite varmare, men INTE till sommaren, då är det FÖÖR varmt för mig.. Det skulle vara snöö med 20 grader varmt, det hade varit perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.