Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

24 februari 2010

Solen skiner och vi har 6+ grader. Härligt!!

Helgen var felfri, och jag hade jätte trevligt! Det blev god mat på kalaset, de bjöd på Tacospaj, med sallad och creme fraishe till. MUMS! Träffade även en gammal barndomsvän när vi var på kalaset. Har inte träffat henne sen minst 9 år tillbaka.. Så det var jätte roligt att få prata med henne och höra hur hon har det, och vad hon har gjort och gör de senaste tiden. Men gud vad lång hon hade blivit! Hon måste ha varit över 180cm, för hon var längre än Johan till och med..

GRATTIS I EFTERSKOTT LILLASYSTER, HOPPAS DU BLEV GLAD AV PRESENTERNA SOM DU FICK UTAV MIG!! Tänk nu är hon 19 år.. Men för mig så är hon fortfarande 10år! Tiden går för fort.. Jag blir gammal och min lilla lillasyster blir vuxen!! Huuuhh vart tar åren vägen?????

Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk, för jag känner mig så trött hela tiden. Igår så sov jag några timmar på soffan mitt på dagen, men var ändå dö trött på kvällen så jag gick och la mig efter 21:00, jag klarade inte av att vara uppe längre. Mina ben vek sig, kände mig knäsvag,, vad dock svag i hela kroppen, hade feberfrossa och mådde inte alls bra. Vet inte vad som händer, idag känner jag mig lite piggare, men jag sov ändå till 11 idag.. Från kl 21:00-11:00, jag måste ha varit trött! Vaknade till när Johan skulle till jobbet, och när han låg och sms i natt med en tjejkompis vid 03:00. Var lite jobbigt, för det tog ett tag innan han stängde av ljudet, så jag vaknade till av sms-signalen.. suck! Det störde kanske min sömn en del.. Vad vet jag?!

Idag så kommer Johan hem sent, då de hade "after-work-träff" efter jobbet.. Men det gör ingenting.. Det betyder bara att jag får mer tid till mig själv och sitta och spela lite SIMS3 i min ensamhet, mohahahaha!!! Det var ett tag sen jag spelade det nu, jag har förbrett det många gånger, men gått ifrån datorn av trötthet och glömt bort att spela.. Men idag får jag väl ta och spela tycker jag! Sen i kväll så ska jag höra med Johan om han vill spela Dungeon Keeper II. Det nämnde han i helgen att vi skulle ta och spela någondag, och idag är jag lite sugen.. Men han nämnde igår att han hade hittat två nya Tower Defence spel, som han tyckte att jag skulle prova.. Vilket är bland mina favoritspel.. Har inte spelat dessa nya än, men det finns många olika versioner av just Tower Defence, och jag gillar de flesta. Johan vet vilka utav de spelen som jag föredrar, så förmodligen så är det något sånt som jag gillar, eftersom han bad mig att spela dem och se vad jag tyckte!

Nu ska jag gå upp och göra lite kaffe hade jag tänkt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.