Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

10 mars 2010

JAG HAR SLUTAT RÖKA!

Och jag har inte rökt på 5 dagar nu, och det känns underbart! Jag lovade mig själv att sluta röka när jag ska ha bebis, och jag slutade också direkt när jag fick veta att jag väntar en bebis. Och jag kommer inte att börja röka igen, även om något skulle gå fel med bebis. Jag mår bättre utan ciggaretter, och jag blir rikare, då jag har mer pengar över och kan spara mer pengar till möbler och kläder till bebis!! Även om jag skulle få missfall eller liknande, så skulle inga ciggaretter i världen få mig att må bättre, utan då vänder jag mig istället till min familj. De skadar inte min hälsa som ciggaretterna gör!! Och jag ser mitt liv ljusare utan ciggaretter och alkohol. Men alkohol har jag aldrig varit svag för ändå, och klarat mig utan.

1 kommentar:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.