Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

13 mars 2010

v.6 (5+5)

Lördag och inte en blekaste aning om vad man ska hitta på. Köpa något gott och äta framför tv eller till en film i biorummet? Jag är så galet trött av mig, vet inte om det är pga hormonerna, det skulle inte förvåna mig, då jag ALDRIG är så här trött i vanliga fall. Skulle kunna sova bort dagarna, sova dygnet runt, både dag och natt! Pinsamt att vara så trött ibland!! Men vad gör man när man inte kan kontrollera det? Har börjat må illa också, speciellt när jag är hungrig eller när jag äter.. Jätte jobbigt, för jag måste äta jätte jätte sakta för att slippa att känna av illamåendet.. Vilket resulterar i att maten kallnar och man sitter och äter i timmar!! Idag var det katastof, trodde jag skulle dö när jag vaknade, var trött och hungrig och grinig! Orkade inte gå upp. Men var tvungen för att springa och kissa! Det har blivit mer tydligt nu, får kissa jätte ofta, ca 2 gånger i timman.. Blir ibland orolig för att det ska vara något fel på mina njurar! För allting kan man inte skylla eller koppla till graviditeten, man kan ju ha andra fel också som kanske inte alls har med graviditeten att göra! Idag så har jag varit rökfri i 8 dagar och det känns helt fantastiskt underbart!! Har även märkt att jag börjar känna sug efter mat som jag aldrig annars äter! Som kött, jag är alltid sugen på kött, sånt där som man grillar på sommaren, kotlett eller vad det heter, och grillad flintastek och sånt, har aldrig tyckt om det, varken smaken eller konsistensen, men nu, så skulle jag kunna göra allt för en stek!! Längtar till sommaren nu då vi ska grilla om kvällarna!! FLINTASTEK!! Guuud vad gott, det vattnas i munnen på mig när jag tänker på det! Obehaglig känsla, men jag vänjer mig väl förhoppningsvis vid tanken på kött!! Nu är det bara att vänta på att värmen ska komma hit och föra våren till sverige!! Jag har även nedräkning också.. Det är 37 dagar kvar tills jag går in i vecka 12, och jag längtar dit. Då kan jag slappna av lite mer och inte behöva oroa mig för missfall lika mycket!! Förhoppningsvis så går tiden fram tills dess snabbt!! Så jag kan njuta av sommaren sen!!! Jag har räknat att jag går in i vecka 12 på Johans födelsedag! Så jag längtar tills han fyller år, men det gör inte han.. För han vill inte bli äldre!!! Han ryser av tanken att han fyller 30 år om 3 år!! Mohahaha då är jag fortfarande ung och vital :) med mina då 24 år :) Då är inte långt kvar tills man fyller 25! Det är bara 4 år kvar dit nu... Längtar faktiskt!! har en liten önskan att ha 2 barn innan jag fyller 25! Så det ska bli kul och se när jag är 25, hur många barn jag har då!!! :) Vem vet, det kanske till och med är fler än 2? Risken för att få tvillingar är ju inte omöjlig.. Och det tackar jag inte nej till heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.