Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

27 maj 2010

Fredag imorgon :)

Idag så kom vi på att vi har glömt att ta kort på magen, för att kunna se skillnaden vecka för vecka.. ÄN så har den inte börjat synas, förutom att jag är väldigt svullen på eftermiddagarna och kvällarna.. Men på morgonarna, och innan jag har ätit något, så är det helt platt, och man kan inte alls se att jag är gravid. Men däremot om jag ligger ner på rygg så kan man se en liten kula på magen, förmodligen för att mitt fett jag har på magen sjunker bort haha! Men det ska bli kul sen när magen börjar synas. En kompis som också är gravid, sa att det började synas på henne först i vecka 25, så det kommer kanske bli så för mig också, vem vet? Men jag blir inte ledsen om det skulle dröja ännu längre, jag är glad så länge har har kvar min figur, och kunna komma i mina vanliga kläder. Kom på idag också att jag skulle ju lika gärna kunna köpa mig en figursydd klänning att ha till sommaren, då min mage ännu inte syns! Så nu ska jag kika runt lite på Lindex och H&M's hemsida, och se om jag hittar de jag redan har spanat in en gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.