Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

23 maj 2010

Söndag och världens godaste måltid på gång..

Igår så kände jag bebisen röra på sig för första gången! Jag kände den vända på sig när jag låg på mage och skulle sova! Vilket underlig känsla.. Det kändes som ett djur krälade i magen på mig! Det gav mig rysningar i hela kroppen.. Får se hur länge det dröjer till nästa fosterrörelse.

Nu ska man göra i ordning sig, för att sedan vara klar vid klockan 11, då storasyster hämtar mig. För idag så ska vi åka till Öland och äta kroppkakor hos pappa! Men innan dess en runda på IKEA, då syster ska köpa en bokhylla, så Johan möter upp oss på IKEA så åker jag med honom över till Öland, då bokhyllan tar mycket plats i systers bil. Så idag så åker man även hem till Östergötland igen, för att gå på dop nästa helg, och för att gå på ultraljud den 16 juni. Så efter det så åker jag ner till mamma igen. Sen så fyller jag ju år den 27 juni också, så det ska fixas också. Har köpt inbjudningskort denna gången, som jag ska skicka iväg imorgon. Det ska bjudas på tacosbuffé som jag har bjudit på de senaste åren, och det är en av mina favoriträtter. En klassiker som de flesta äter. Det som är bra med tacos är att alla kan kombinera sin egen efter sin smak. Så ingen behöver oroa sig att det ska bjudas på något, som någon inte tycker om! Anser jag efter egen erfarenhet och kräsenhet. *Ler* Men nu så har jag ingen tid att sitta här mer! Det tar ett tag för mitt hår att torka, trots att jag fönar det.. Så nu måste jag hoppa in och ut i duschen på 10 minuter för att sedan hinna välja ut kläder som jag ska ha med hem, samt ha på mig idag!! Tjiingeliingen gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.