Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

10 juni 2010

6 dagar kvar...

Ja som sagt. Nu är det bara 6 dagar kvar tills vi ska på ultraljud. Jag längtar jätte mycket. Det blir första gången som Johan får se bebisen röra på sig. Han har bara fått se stillbilder/fotografier innan. Så jag är nyfiken på hur han kommer att reagera. Få reda på om det är en pojke eller en flicka, få se den göra kullerbyttor, få se den suga på tummen, göra grimaser och sprattla omkring. Vi ska även gå ut och äta efteråt. Och vilken restaurang det blir avgör könet på bebisen. Om det är en flicka så väljer jag, och då blir det kinarestaurang. Om det är en pojke så väljer Johan, och jag vet inte vad han väljer. Det återstår att se på onsdag. Bara 6 dagar kvar nu! Nedräkningen har börjat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.