Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

30 juni 2010

Det finns ingen så rar som hon !

Idag så fick jag ett sms av min underbara svärmor, som skrev att hon hade varit och köpt spjälsängen på IKEA åt oss! TACK TACK TACK TACK säger jag! Jag skulle kunna tacka i evigheter, men inte ens ett tack är egentligen tillräckligt som tack för att hon kunde stäööa upp! Hur snällt är inte det?! Hon är en ängel. Det är ju Cirkus Rea på IKEA nu denna veckan, och då sålde de ut HENSVIKs spjälsäng för bara 299kr, och i vanliga fall så kostar den 895kr. Vi hade bestämt oss för längesen att det är just den spjälsängen som vi vill ha, så att de säljer ut den såå billigt som de gör nu denna veckan, fick oss att få lite panik, för ingen hade möjlighet att åka till IKEA denna veckan. Och det kändes som vi var tvunga att passa på att köpa den nu när den var på REA, så det är ett guds gåva att min svärmor skulle förbi där idag och sa att hon kunde köpa den åt oss, om hon fick möjlighet. Och det visade det sig idag att hon hade!! Jag är så glad!! Jag har Världens snällaste och underbaraste och raraste svärmor! Och svärfar också för den delen!! Så nu kan både jag och gubben slappna av ang sovplats till bebisen. I helgen så ska vi även köpa ett skötbord av min storasyster, så gubben tar volvo-kombin ner i helgen, så att vi kan får plats med möbeln i bilen. Så sen så är det inte alls för mycket av det viktiga som kvarstår. Vagnen ska vi beställa i September, då den tar 6-8 veckor att få hem. Man får ju välja och kombinera färgerna och mönsterna på vagnen själv, så det är ju därför det tag ett tag innan man får hem den. Men det gör inget, huvudsaken är att vi har fått hem den innan november!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.