Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

11 juni 2010

Ett enkelt men gulligt smycke för magen..

Ett sånt här gravidsmycke ska även inhandlas inom kort. Tycker detta var väldigt gulligt, med två fötter på. Och det kostar 199 kronor. Jag köper det i babybutiken Anna & Axel i Tranås. Klicka på namnet för att komma till deras webbutik. Hade den funnits i rosa, hade jag blivit glad.

Senare idag så ska jag och Johan även dra bort till affären för att köpa lite frallor och pålägg, till macksäck till morgondagens utflyckt i Linköping! Klockan 11:45 avgår pendeltåget ifrån Tranås. Så det blir att kliva upp i god tid för att göra i ordning allt som ska medtas. Det tar även 35 minuter med bil till Tranås.. Så morgontrötta får vi inte vara imorgon! Längtar längtar!!

1 kommentar:

  1. Finns också hos babytime. http://www.babytime.se/se/art/bola-silverplaterad-med-fotter.php

    Finns väldigt fina gravidsmuycken i riktigt silver.

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.