Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

19 juni 2010

Tidig lördag.. haha

Nu så har jag spelat lite Deer Hunter.. Hittade även ett nytt spel, som var lite nyare och det var också kul.. Då skulle man skjuta älgar och björnar också, för att undvika att bli uppäten eller påsprungen av dem, för då dog man själv. Men jag vet inte, jag var nog inte på spelhumör idag, för jag tröttnade rätt snabbt på båda spelen. Så nu så ska jag gå upp och kolla om det är något kul på tv och så ska jag även ringa till mamma.. Ska packa ner sakerna jag ska ha med hem imorgon också, och ställa dem i hallen så att jag inte glömmer dem! Det vore ju dumt om jag glömde min astmamedicin, eller mobilladdaren.. haha! mobilen är ju jätte viktig! Men jag tror jag ska ta och laga något också, för min mage börjar bli hungrig! Jag förstår varför jag alltid är hungrig.. Så mycket som bebisen växer så förstår jag varför jag alltid är hungrig. Han tar ju allt ifrån mig verkar det som haha! Men det är ju bara bra att han växer och mår bra! Så det gör inget om jag måste äta en måltid extra eller två.. Huvudsaken är att min son mår bra i magen!! Så jag ska höra med gubben vad han är sugen på.. Han kommer säkerligen säga makaroner.. Men då får det bli det, och kokt varmkorv till! Jag skulle kunna göra stuvade makaroner på den mjölken som är kvar.. Bäst före datumet var ändå idag! Så det ska nog inte vara någon fara! Så stuvade makaroner med korv blir nattens måltid! Så nu vet jag vad jag ska göra den närmsta timmen iallafall haha!

1 kommentar:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.