Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

9 juni 2010

Vecka 19 (18+0)


Om en vecka så har jag gått halvvägs in i graviditeten! Gud vad tiden går fort nu!!! På tal om bilden... Jag kan inte se om det är någon skillnad på magen sen förra veckan. Men idag kände jag den första sparken. En buff mot min navel. Skönt att veta att bebisen lever =) men jag har börjat att få foglossning och sammandragningar dagligen, och det är inte alls lika skönt! Men det är väl bara att uthärda.

Nu är det bara 7 dagar kvar till ultraljudet! Och jag längtar jätte mycket efter att få se min lill* bebis igen. Är det en lillan eller en lillen, där inne tro? Jag har en känsla av att det är en pojke, men jag har drömt några nätter att det är en flicka. Så det återstår att se på onsdag! Jag har verkligen inget tålamod när det gäller att vänta. Jag vill ha den 16 juni idag!

Idag har jag även gjort kaffe som omväxling.. Det var flera månader sen jag bryggde kaffe till mig själv här hemma. Men det var gott!

Nu har jag även fått veta att på lördag så ska vi först åka till Tranås, och sen ta pendeltåget därifrån och till Linköping. Jag trodde först att vi skulle åka bil dit, men tydligen inte =)

Idag så regnar det igen. Jätte mysigt tycker jag! Att höra när regnet faller mot taket på vår uteplats, då öppnar jag sovrumsfönstret och lägger mig på sängen och bara lyssnar och njuter av det avkopplande ljudet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.