Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

21 juni 2010

Vecka 20 (19+5)

Visst är min älskade Johan stilig?! Nu 6 dagar kvar tills jag fyller år,, Imorgon blir det nog att göra lite nedräkningsbilder med digital scrapbooking i photoshop, som jag kommer att lägga upp varje dag fram till min födelsedag! Alltid lika roligt! Få se om älsklingen kommer ner till midsommar och firar mig födelsedag med mig. Ska hålla alla tummar och tår iallafall! Nu är jag trötter så nu blir det sängen för min del! Alla andra här hemma har redan lagt sig, men jag var tvungen att göra en fullständig systemsökning efter virus innan jag ville gå och lägga mig.. Funderar på att dra igång Disk Defragmenter också när virussökningen är klar, så kanske datorn blir lite piggare.. Internet går iallafall segt idag! Förhoppningsvis är det bättre imorgon. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.