Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

29 juni 2010

Vecka 21 (20+6)


Ja, såhär ser magen ut idag när jag ligger ner på rygg. Bilen är tagen precis nu, när jag ligger här på soffan och kollar på Ullared på kanal5. Snart så blir det att äta lite pizza med mamma. Vi var och handlade en del inför mitt kalas på lördag. Och då köpte vi även varsin frusen pizza från Dr.Oekter, som vi tänkte äta ikväll.. Hoppas att de är goda. Jag valde en ny smak idag! Med salami.. Och mamma valde en med tonfisk. Usch vad skönt det är att lägga sig ner och vila höfterna och ljumsken, efter att ha gått omkring med foglossning. Men det är bara att uthärda. Och njuta sen när man får vila kroppen. Har även ont i magen nu. Tror det kan vara bebisen som har lagt sig knasigt, så att jag är öm när jag böjer mig. Man ser på bilden att bebis ligger långt ner. Men min livmoder är placerad precis intill min bukvägg, så det är därför bebismagen syns så tydligt som den gör, när jag ligger ner på rygg! När jag står upp så syns den inte lika väl, förutom när jag är svullen, om kvällarna. Men det är bara skönt att ha en lagom storlek på magen.

På torsdag så ska jag till Mödravårdcentralen här nere i Karlskrona för första gången. Och det mötet ser jag verkligen fram emot! Och samma dag så ska jag även hem till min storasyster och kolla på lite bebiskläder, och umgås med henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.