Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

3 juli 2010

den stora dagen är här...

...och det är mycket som ska göras innan klockan 16.00 då gästerna kommer.. Jag ska strax ner till lokalen och börja fixa med borden och stolarna, för att sedan kunna duka och ha allting där nere klart.. Känner mig jätte stressad, då det är mycket mycket som jag har lovat mig själv att hinna göra, och som ska vara gjort!!

Vad som ska vara gjort kl 16.00:
  • Möblerat lokalen.
  • Dukat borden.
  • Färgat håret.
  • Duschat.
  • Sminkat mig.
  • Lagat maten.
  • Bakat tårtan.
  • Bakat kakor.
  • Badat hunden.
  • Borstat hunden.
  • Dekorerat tårtan.
  • Ätit frukost.
Ja, detta är nog allt som ska vara gjort om 6 timmar.. Hinner jag med allting tro?? Här har jag iallafall inte tid att sitta, men jag var bara tvungen att skriva av mig lite så jag inte börjar att gå runt och fundera på det, och känna att jag måste hinna blogga innan kalaset också! Nu ska jag börja med en kopp kaffe och organisera mig till schemat. Snart kommer Johan ner också, och då får jag hjälp med möbleringen i lokalen, då jag inte ska bära tunga saker nu när jag är gravid! Men om jag kommer ihåg så ska jag försöka med en uppdatering innan sängdags ikväll.. Och underrätta om hur dagen har varit och hur mycket jag hann göra, och hur sönderstressad jag blev haha!

Stressad.. Stressad.. Stressad... Streeeeeeeeeesssssssssssad......... Håh.....Huh...Hoh....Pust.......Suck..!

*Grattis syster J med make!*
*På er 17-åriga bröllopsdag!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.