Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

13 juli 2010

puuuuuuuuuuuh

Jag tror att jag dör i den här värmen snart.. Det måste vara över 30grader här inne! Det är totalt outhärdligt ju! Tyvärr så äger man ingen fläkt, vilket jag tror skulle ha underlättat en hel del faktiskt. Men denna månaden så får jag stå ut med att vara utan, då jag hellre prioiterar att lägga pengar på mat och livsnödvändiga saker, istället för en fläkt! Det får bli nästa månad istället.

Funderar på vad man ska laga för mat idag.. Börjar bli lite småhungrig faktiskt. Har inte ätit sen jag kom hem ifrån ultraljudet. Då åt jag två mackor! Men nu börjar magen att kurra och be om mat, så jag får komma på något att äta, och sen laga det. Funderar på ris.. Och någonting till.. Måste till affären och handla mjölk och Café de Paris sås också. Ett måste till ris haha! *min favoritsås*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.