Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

13 juli 2010

Ultraljudet avklarat...

Men man blev dock inte klokare tyvärr! "Du får vara beredd på att han kan komma tidigare.." Det var vad hon sa, när hon var klar. Den kunde komma alltifrån runt den 31 oktober till den 7 november.. Och så förklarade hon att det kunde slå på över en vecka.. Så jag får väl gå efter datumet som känns bäst för mig. Jag känner hellre att han kommer "i tid" eller "går över tiden" än att han ska komma "för tidigt". Hellre inställt på de tidiga alternativet, än det sena och bli chockad när han kommer tidigare än det. Här kommer bilderna jag fick iallafall! Det är både 2D och 3D/4D bilder. Han har världens finaste ansikte iallafall tycker jag!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.