Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

10 juli 2010

Vecka 25 (24+4)

Idag så har jag väldigt ont i högra sidan, strax framför höftbenet. Vet inte vad det kan bero på, men jag har även känt att bebis ligger väldigt långt ner idag, för magen blir "ivägen" när jag ska resa mig upp, som om jag klämde den.. Vet inte om det kan bero på det? Som bilden visar så är magen vääldigt låg idag och lite spetsigare än vanligt. Bra eller dåligt? Jag tycker att det är obehagligt att ha ont till och från, och sammandragningar så ofta. Men jag känner honom röra på sig där inne iallafall, så jag kan slappna av och veta att han lever! Det är viktigast för mig!!

Nu så är man hemma själv igen. Mor och syster är iväg, så det är bara jag och djuren som är kvar hemma.. Lite små drygt att inte ha något större sällskap, men det får väl duga...

2 kommentarer:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.