Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

28 augusti 2010

Då bär det av igen..

Ja, nu har man varit hemma i några timmar.. Men nu så ska vi åka tillbaka till Eksjö och stadsfestivalen igen.. Och nu för att se när självaste E-Type ska stå på scenen!!! Bilder kommer självklart att dyka upp allt efter som..

Bebis uppskattade Lill-babs han också.. Han "dansade" i magen när hon sjöng. Men var helt stilla när alla andra vi lyssnade på sjöng. Så det är ju ett tecken på att han redan har bra musiksmak!! Dansband äger självklart!!! Härligt att höra att min bebis i magen också håller med!!! Vi får se vad han kommer att tycka om E-Type ikväll.. Johan hoppas på att han ska tycka om hans musiksmak bättre än dansband!! Men det tvivlar jag på.. Bebis verkar ju hittills brås mest på mig!! hihihi...

Nu ska vi bort till Mr Tälth och Mrs Johnsson , innan vi samåker vidare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.