Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

29 augusti 2010

Morsning korsning :)


Då har dagen börjat även för lilla mig. Ligger visserligen fortfarande kvar i sängen och drar mig från att kliva upp.. För vem vill frivilligt krypa ut från ett varmt och gosigt täcke? Ligger här och njuter av bebisens rörelser i magen. Kan inte fatta att de snart inte finns kvar där. Imorgon är det bara 8 veckor kvar till det beräknade förlossningsdatumet. Tiden går så snabbt, samtidigt som den går sakta. Imorgon går jag in i vecka 32 (31+0). Så snart är han här hos oss. Svårt att förstå ibland! Men vi längtar så mycket efter honom nu, både Johan och jag. Johan längtar jätte mycket efter att få gosa med honom. Och det är så kul att höra!

På onsdag ska vi på föräldrarutbildning i Eksjö. Det ska bli roligt och spännande. Johan ser nog fram emot det mer än mig. Skönt att veta att han intresserar sig mer nu, inför Rasmus och framtiden! Jag är så stolt över honom.

Nu står Johan och diskar. Jag är lite hungrig och funderar på vad man ska äta. Brödet och yogurten är slut.. Så det måste inhandlas idag. Tror att det även måste köpas mjölk idag också. Så jag kan dricka både kaffe och O`boy om dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.