Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

24 augusti 2010

Ur min synvinkel..


..så ser min mage ut såhär. Och då känns det som att den är större. Om man jämför med hur den ser ut i profil. Men som ni kan se så är den inte helt rund, utan mer spetsig, när man kollar uppifrån.. Jag har nyligen även smörjt in magen med matolja. Vilken verkligen fick magen att glänsa. När jag kollade mig i spegeln så såg det ut som om jag hade polerat magen med bilvax haha! Nu kollar jag lite på tv.. Har hittat ett väldigt intressant program, på Viasat History. Så nu ska jag fylla på min vattenflaska, sen så ska jag kolla på detta programmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.