Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

24 september 2010

Mina långa naglar..


Så otroligt stolt är jag över dem! Funderar starkt på att köpa mig ett fint nagellack och måla mina naglar för en gångs skull. Det är ju nästan ett måste när man har fått långa naglar. Antingen ett rött eller ett rosa tror jag! Mina andra naglar börjar växa ifatt de här två. Och jag är så stolt och lycklig över dem. Innan den har graviditeten så växte mina naglar väldigt sakta och gick av jämt och ständigt. Men nu växer de som ogräs och jag måste fila dem varannan dag för att hålla dem jämna och fina. Men det är bara roligt. För jag har alltid önskat mig långa naglar! Men som sagt.. Synd att jag måste klippa av dem snart. Men då har jag ju något annat att vara stolt och lycklig över!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.