Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

14 september 2010

Ullared - Here I come!

Ja, imorgon så ska jag åka till Ullared med ett par tjejkompisar!! Det ska bli jätte kul. Blev uppringd av en tjejkompis som undrade ifall jag ville följa med dem dit. Och det tackade jag självklart ja till! Har länge velat åka dit, och nu ska jag äntligen få göra det. Och med de bästa! Så klockan 05:45 hämtar de upp mig imorgon bitti.. Så jag behöver bara fixa ihop en macksäck till frukost imorgon.. Så jag blir nog tyvärr tvungen att gå till affären igen idag och köpa bröd..

En liten inköpslista till morgondagen:
  • Bäddset
  • Lakan (200x220cm)
  • Gardiner (panel m.m.)
  • Vinteroverall (stl 50)
  • Kläder till mig (jeans + tröja)
  • Babyfilt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.