Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

22 september 2010

Vecka 35 (34+3)


Vad är det som händer egentligen? Varför har magen börjat växa som en idiot nu plötsligt? Jag vill inte ha större mage nu. Det verkar som om den har bestämt sig för att växa utåt som en stor snopp haha.. Medan den ser ut som ett ägg framifrån! Jag ska ta nya bilder imorgon igen i dagsljuset så ska ni få se vad jag menar med ägg.. Gubbens kommentar på min mage framifrån var; "åh nu ser den ut som en riktig bebismage!"
Ja som sagt, ni ska få se själva imorgon! Jag som hade vant mig och var nöjd med min lilla mage. Nu är den som värsta badbollen fast mer rund och avlång som en Zeppelinare haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.