Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

14 oktober 2010

11 dagar kvar...


Och idag är det torsdag. Är trött idag också. Det har varit väldigt lugnt i magen idag. Inga sammandragningar eller värkar. Bebis verkar sova idag för det är inte alls mycket rörelser därinne, jämfört med gårdagens ca 12 timmars aktiva stretchande. Jag kan inte fatta att Nio månader snart har gått. Och på det så har jag nu blivit
21 kg minus 1 kg tyngre. Har tydligen gått ner 1 kg den senaste veckan?! Men det klagar jag inte på direkt. Huvudsaken är att bebisen mår bra i magen, och det gör han enligt läkare. Skönt att höra och tryggt att veta! Synd bara att han inte ville vända på sig vid vändningsförsöken som vi gjorde förra veckan. Kan ju alltid hoppas att han vänder sig av egen vilja.. Men de chanserna var mindre än 1% tyvärr.. Så kejsarsnitt är nu den enda utvägen, för våran envisa lilla Rasmus.

Idag blir det pasta med köttfärssås som igår, och det klagar jag inte på.. För det blev faktiskt väldigt gott det också! Så nu kom gubben precis hem ifrån jobbet också, så strax ska vi nog äta. Jag sitter just och lyssnar på radio, Bandit 106,3 samt på Lugna Favoriter och Rix FM..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.