Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

23 oktober 2010

2 dagar kvar !

kan inte fatta att tiden verkligen kan gå såhär snabbt... men nu är det definitivt inte lång tid kvar tills vi får se vår efterlängtade son, och hålla om honom! längtar så otroligt mycket nu.. nu känner jag att jag bryr mig inte om hur många nålar de ska sticka mig med! jag gör vad som helst för att få träffa min bebis. men det är väl självklart tänker du (som inte har nålfobi) ... nu ska jag laga lite nattkäk till mig och gubben. det bli antingen ris eller friterad pommes frites. Till blir det iallafall Café de Paris sås! och det är det ingen tvekan om.. frågan är sen vad gubben vill ha till.... kotletter, hamburgare eller vårrullar? jag kommer att rösta på vårrullar... det tycker jag är godast.. till ris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.