Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

9 oktober 2010

längtan är stor, men nervös.

Efter två misslyckade vändningsförsök, så beslutades att ett kejsarsnitt var den enda lösningen på vår förlossning. Nu väntar vi nervösa på hur det ska gå. Jag är otroligt rädd för nålar, och fasar nu inför spinalbedövningen som jag ska få. Men huvudsaken är att bebisen mår bra och allting kommer att gå bra! 2 gånger har jag varit inne på förlossningen med värkar, som de har fått stoppa genom att ge mig bricanyl, som har fått livmodern att slappna av. Nu hoppas jag att vi slipper fler resor in dit pga värkar. Men skulle det komma igång igen nu innan det planerade kejsarsnittet, så har de sagt att de kommer att snitta mig direkt. Men jag hoppas att det är lugnt fram till det planerade. Är nog orolig som situationen redan är. Men vi längtar oerhört mycket efter vår lilla pojke!! Så nu är det bara att räkna ner dagarna, fram till den stora dagen, måndagen den 25 oktober kl 06:30. Då vi två blir tre <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.