Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 november 2010

Åh vad jag älskar dig


Nu håller jag på att laga kvällsmat. Har även slängt i en maskin tvätt och eldat i vedpannan så nu är det varmt och gutt i huset. Lillprinsen sover och hans kusin sitter här framför mig på golvet och leker för sig själv.. Längtar lite tills Rasmus är 8 månader när man ser på den har söta lilla damen!

De säger på radion att det ska bli snö i natt. 2 dm också.. SMHI har gått ut med en klass2 varning, från Stockholm och ner till Småland. Hela östra Sverige var tydligen den delen som skulle bli mest utsatta! Äntligen så är snön snart här!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.