Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

15 november 2010

Måndag och BVC


Och idag blir även min underbara son, hela 3 veckor gammal. Otroligt vad tiden har gått fort. Iallafall de senaste 9 månaderna. Jag vet att en del tyckte att vår graviditet kändes som den varade i evigheter, men jag tycker att den har gått jätte fort. Nyss låg Rasmus i min mage och jag var i vecka 16 och kände de allra första fosterrörelserna.. Och nu ligger han i mitt knä och sträcker på sig och ska strax äta! Vart tog tiden, alla veckorna, månader, vägen egentligen?? Han har funnits utanför min mage i hela 3 veckor idag. För 3 veckor sen så låg jag på förlossningen och förbereddes i väntan på att rullas till operationen, och genomgå vårt planerade kejsarsnitt, som fick vår älskade son att komma till Världen. Jag skulle lätt göra om det för Rasmus! För han är det allra bästa som någonsin har hänt mig. Jag älskar dig Rasmus <3

Då är det dags för att ge min lilla prins mat :)

1 kommentar:

  1. ja bara kolla min lille kille han är 6 månader i daf de går för fort ju

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.