Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

26 november 2010

Vilken överraskning!


I brevlådan idag så låg där ett paket.. Och i det så var där en massa bebiskläder, och det var Johans faster som hade skickad den. En del av kläderna var i storlek 44. Men de passade honom också. Här är han i en sparkdress med Baby Nalle Puh och Baby Nasse på. Finns även ett par byxor som man kan använda som alternativ till sparkdräkten. Sen fick Rasmus lite andra kläder också, de flesta i storlek 62. Så det är jätte bra när han blir större. Han fick bland annat två pyjamas med nallebjörnar på, båda i storlek 62. Tack så jätte mycket! De uppskattas verkligen :) kläder är aldrig fel. Än sålänge så kan han fortfarande använda storlek 44-50, vilket är väldig bra tycker jag. Om han växer i samma takt som jag gjorde så kommer han att kunna använda storlek 56 tills han är minst 6 månader.. Och då hinner kläderna användas några gånger!

2 kommentarer:

  1. kläderna är ju försmå

    SvaraRadera
  2. Till Anonym: "kläderna är ju försmå".

    Menar du på armarna så kan jag nog informera dig att det ser ut att vara en sån jacka med 3/4-lång ärm, alltså den ska vara så kort i ärmen. Kläderna passar perfekt, hade de varit försmå så hade de varit lika korta i benen också. Om de ska vara "lagom" i ärmarna så måste barnet nog vara mindre än 35cm lång.

    Nathalie, en väldigt fin bebis du har fått!

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.