Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

10 december 2010

Dag 46: äntligen!

då var bloggen städad, uppdaterad, renoverad och färdig. Ska strax knalla upp och se vad pojkarna gör! Imorgon ska jag på möte med på VP med överläkaren, kuratorn och med Soc, och jag vet att det kommer att gå bra. Var på Soc senast i dag och pratade. Känns bra att ha någon att prata med när det känns jobbigt. Därför ska jag få börja gå hos en kurator. Det är jätte bra att det blir av redan innan jul och nyår, annars så skulle vi fått vänta till januari säkert.. Så klaga det gör jag inte! Tvärtom - beröm. Det ska Landstinget ha som skickar en remiss redan efter nån vecka efter att man sökt. Brukar ju i vanliga fall dröja veckor, om inte månader innan man får det. Imorgon så kommer även damen ifrån spädbarnsverksamheten på hembesök igen. Jätte trevligt tycker jag. Denna gången så ska hon träffa Johan också. Hon ville göra det, och det sätter jag inte hinder för! Blir glad att han också är med, så att han förstår och vet om allting som händer och fötter!

Nej nu fryser jag snart fast här nere i källaren.. känner redan hur mina fingrar stelnar så smått och hur jag skakar i både händer och kropp.. huuuh... bara 14 grader.. behövs vantar och extra strumpor för att inte frysa här nere :) Dags för johan att isolera källaren snart kanske.. Om inte annat, dränera till sommaren, så man kan isolera sen.. Men, det lär ju ta ett antal år innan Johan får det gjort.. Precis som allting annat som sägs ska göras!! Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.