Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

11 december 2010

Dag 47: sovdag


Idag hade vi sovmorgon. Eller sovdag om man ska vara petig.. Jag vaknade 16:16 och kände att jag kunnat sova längre, men jag saknade min lilla Rasmus alldeles för mycket! Så nu ligger han här bredvid mig och sover istället... Eller håller på att vakna rättare sagt. Matdags snart. Iallafall för lillen! Ska nog göra något till mig själv också... Sambon äter rostade mackor just nu. Hörde precis att hans 7e och 8e mackor hoppade upp ur brödrosten. Han önskar hemgjord klyftpotatis och ugnsrostade morötter till middag idag. Så tillbehör blir isåfall en stor köttbit, några grönsaker och ett måste..Café de Paris sås!

På bilden ligger Rasmus i sin vagn och sover..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.