Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

13 december 2010

Dag 49: Grattis Rasmus...


...7 veckor idag! Vart tar tiden vägen egentligen? Ja äldre blir han och definitivt större. Han växer hela tiden, och det märker man varje dag. Mest på kläderna. För varje dag som går så krymper stl 50 kläderna lite och för varje dag som går så kommer vi lite närmre den dagen då vi ska börja använda stl 56 kläderna. Byxor är inga problem i varken stl 44 eller stl 50. Däremot bodiesarna går snart inte att knäppa i grenen längre. Så strax dags att börja använda bodies i stl 56. Lite sorgligt att han snart inte alls kan använda sina allra första kläder, som han har haft sen han föddes. Men så mycket som han äter och växer så är jag inte ett dugg förvånad. BVC på torsdag, men inte vilket besök som helst, utan Rasmus första läkarbesök på BVC. Ska bli spännande! Hoppas allt är bra iallafall. Sen på fredag ska jag till MVC och träffa barnmorskan. Och på måndag nästa vecka ska jag till BVC på "Mamma, hur mår du?" samtal. Om depression i samband med förlossningen.

Nu ska Rasmus äta igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.