Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

31 december 2010

Gott nytt år!


Just nu är jag och mamma nere hos mormor och hälsar på. Pappa är hemma själv. Så idag är pappa och firar nyår hos några vänner. Och jag och mamma med mormor. Det är min första nyårsafton. Vad nu det är? Mamma säger att man skjuter upp lysande saker som kallas raketer i himlen i natt. Och då ska vi kolla på det. Men först ska mamma och mormor äta mat, och jag också för den delen. Men jag äter ur flaska och de äter med konstiga glänsande saker, som pappa säger heter bestick? Mamma ska laga maten idag, och då får mormor ge mig mat. Mamma och mormor ska äta rostade rotfrukter i ugn, med café de paris-sås. Och senare kladdkaka med grädde. Men det får inte jag äta på jätte jätte länge! Men jag är ju glad ändå :) Gott SLUT och gott NYTT år ifrån lilla supergulliga mig, Rasmus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.