Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

4 december 2010

Håll utkik efter oss vecka 49

Idag så har jag skickat in vår bild till tidningen, eller rättare sagt till ett antal tidningar.. Så de kommer väl att synas någon dag nästa vecka, beroende på vilken dag respektive tidning publicerar sina bilder på nyfödda. Men det återstår att se, är nyfiken på hur det kommer att se ut.. Vår bild kommer att synas i tidningarna som står oss närmast, vilket blir då: Barometern och Östran som tillhör Kalmar län, där jag är född och uppväxt. Sen har vi Blekinge Läns Tidning som tillhör Blekinge som ni kanske hör på namnet, och trakterna där jag har en del av min familj, bland annat min underbara mor. Smålands-tidningen som rör delarna lite högre upp i Småland, som också har Vetlanda-Posten där både jag och sambon har släkt och familj. Sen har vi självklart Ölandsbladet, som rör de lokala trakterna på Öland och där jag har familj och vänner. Sen får vi absolut inte glömma Corren, men också Kinda-Posten och LinköpingsTidningen, som rör sambons hemtrakter, familj, släkt och vänner. Så det är bara att hålla utkik om ni är nyfikna!!!(?) Nu så ska jag lägga på ved i pannan igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.